سفارش تبلیغ
صبا ویژن



روابط عمومی وزارت کشور با صدور اطلاعیه‌ای اخبار مبنی بر هک سایت انتخابات رایانه ای مجلس هشتم را تکذیب و اعلام کرد: ساتصویر صقحه ی اول سایت هک شده ی انتخابات اینترنتی یت مذکور به آدرس www.majles8.com به منظور برگزاری دو مرحله مسابقه اینترنتی مورد استفاده قرار گرفت و پس از انجام مراحل مختلف مسابقه و تست های مورد نظر، در حال حاضر کاربران محترم می توانند به آدرس www.majles8.ir مراجعه نمایند.

کسی نیست به این آقای روابط عمومی وزارت کشور بگوید مگر مرض داشتید بعد از انجام دو مرحله مسابقه‏ی اینترنتی و طی تست‏های مورد نظر روی صفحه‏ی اصلی سایتی‏ که آن همه تبلیغش را کرده بودید بنویسید این سایت هک شده است.
سایتتان هک شده؟ اصلا شده باشد. مگر این همه تبلیغات و هزینه برای تست کردن سایت نبود‍؛ پس چرا از نتیجه می‏ترسید. رک بگویی که سایتمون هک شد و سعی می‏کنیم امنیت سایت را بالا ببریم.

هرچند دیگر مردم عادت کرده اند به تکذیب های صد‏من یک غاز ولی نکنید این کار را، قباحت دارد، زشت است، اخ می‏باشد. عزیزان دل برادر! اگر شما احمق هستید چرا فکر می‏کنید همه‏ی ملت هم احمق هستند؟

 

پ‏ن 1: این پانگار هیچ ارتباطی با یادداشت ندارد. می‏خواستم بگم این وبلاگ یک ساله شد.
پ‏ن 2: این پانگار هم هیچ ارتباطی با یادداشت ندارد. حتی به پانگار یک هم مربوط نیست. من متولد چهارده آذر هستم. از وقتی یادمه، یادمه چه کسایی اولین تبریک هارو بهم گفتند.
امسال کسی اولین تبریک رو بهم گفت که اگر می‏نشتسم یک لیست هزار نفره بنویسم اون رو توی لیست نمی‏آوردم. جل الخالق!
پ‏ن 3:......................................................................................................... .
ن 4:



علی ::: چهارشنبه 86/9/14::: ساعت 12:51 صبح

 نظرات دیگران: نظر



 
Yahoo mail