سفارش تبلیغ
صبا ویژن



بعد از سخنرانی سید حسن به‏اش گفتم: در جنگ روانی هم صادق باش
گفت: برو بابا جنگ یعنی کلک یعنی دروغ یعنی حیله یعنی فریب
گفتم: جنگی که من می‏گم با جنگی که تو می‏گی فرق می‏کنه
گفت: ؟
گفتم: جنگی که تومی‏گی تو مدرسه های نظامی دنیا تدریس می‏شه که بهترین نخبه هاش چریگ های گولامی هستند که در مقابله با یاران روح الله نابود شدند و جنگی که من می‏گم تو واقعه کربلا به همه‏ی تاریخ تدریس شد و نتیجه‏اش می‏شود روح الله‏الموسوی‏الخمینی نتیجه‏اش می‏شود چمران نتیجه‏اش می‏شود سید‏علی‏الحسینی‏الخامنه ای نتیجه‏اش می‏شود سید‏عباس‏الموسوی نتیجه‏اش می‏شود سید‏حسن نصرالله نتیجه‏اش‏ می‏شود ...

___________________________
پ‏ن 1) سید‏حسن‏نصر‏الله در جشن پیروزی جنگ تموز:
وقتی شمارا وعده دادیم به پیروزی و تهدیدشان کردم به شکست و گفتم که اسرائیل از خانه‏ی عنکبوت هم سست‏تر است‍؛ گفتند که اینها جنگ روانی‏است و بله آنها جنگ روانی بودند و البته جنگ روانی راستین. غافل گیری‏هارا آغاز کردیم با نابودی ساعد 5 مایه‏ی افتخار صنعت اسرائیل. غافل‏گیری‏ها را ادامه دادیم با انهدام تانکهای میرکافا نسل 4. غافل‏گیری‏ها را ادامه دادیم با انهدام هلیکوپتر هایشان در روز و در شب. غافل گیری‏هارا ادامه دادیم با سی و سه روز موشک باران اسرائیل.
چند وقت پیش فلان روزنامه با من مصاحبه ای داشت و من در مورد آمادگی نظامی‏مان گفتم که قدرت زدن هر نقطه ای در اسرائیل را با موشک‏هایمان داریم و شما باز هم گفتید این ها جنگ روانی است و بله جنگ روانی است ولی جنگ روانی صادق.
اگر به حمله‏ی مجدد به لبنان فکر می‏کنید که من اصلا به شما همچین کاری را پیشنهاد نمی‏کنم ولی اگر به حمله مجدد به لبنان فکر می‏کنید شما را وعده نمی‏دهم به غافل گیری‏هایی از نوعی که گذشت. شمارا وعده می‏دهم به غافل گیری بزرگ که می‏تواند مسیر جنگ و مسیر منطقه را تغییر کند. و همانطور که همی‏شه شمارا به پیروزی وعده دادمه ام باز هم به پیروزی وعده می‏دهم.

پ‏ن 2) خبر آمد خبری در راه است.
پ‏ن 3) دیشب یکی از دوستام می‏گفت همه جاهای مقدس دنیا رو روفتیم. مشهد کربلا مکه مدینه سوریه. فقط مونده قدس.
پ‏ن 4) احتمالا در آینده‏ای بسیار نزدیک به این یادداشت لینک بدهم و بگویم که جنگ روانیشان جنگ روانی راستین بود. فتح قدس مبارک



علی ::: جمعه 86/5/26::: ساعت 2:27 عصر

 نظرات دیگران: نظر



 
Yahoo mail