سفارش تبلیغ
صبا ویژن



بعد از آن سخنرانی سید حسن بار ها و بارها در سخنرانی های متعدد وعده‌ی آزادی سمیر قنطار و هم رزمانش را داده بود.
سید حسن در مراسمی که برای بزرگداشت اسرای در بند اسرائیلی بر پا شده بود:((خطاب به سمیر قنطار)) من به تو اطمینان می‌دهم که دیدار ما نزدیک است. بسیار، بسیار، بسیار. انشا الله
سید حسن در ششمین سالگرد جشن های پیروزی سال دو هزار :((با فریاد)) به شما اطمینان می‌دهم که سخنران ما در عید مقاوت و آزادی آینده سمیر قنطار و همرزمانش خواهند بود

اوائل تابستان سال گذشته حزب الله عملیات پارتیزانیی در خاک اسرائیل انجام داد که در نوع خودش بی‌مانند بود. به طور کل شیوه‌ی جنگیی حزب الله با تامی شیوه هایی که در مدارس جنگی دنیا تدریس می‌شود متفاوت و منحصر به فرد است. 
شیوه‌ی استتار سکو های موشکی، شیوه‌ی انتقال مهمات نظامی، شیوه‌ی استتار فرمانده های نظامی، شیوه‌ی ارتباطی بین رزمندگان، شیوه‌ی هماهنگ سازی بین خطوط نبرد، شیوه‌ی مقابله با تانک میر کاوا و خیلی از موارد دیگر هنوز جزو معماهای حل نشده‌ی نظامی حزب الله هستند.

این عملیات در عمق خاک اسرائیل انجام شده بود. در مورد شیوه‌ی اجرای این ملیات گفته می‌شود که حزب الله با حفر تونل در خاک اسرائیل و استفاده از اصل قافل گیری این عملیات را انجام داده است. و حقارت اسرائیلی به اوج خودش می‌رسد وقتی که این عملیات نه در پایگاه مرزی و نه در پایگاه دوم که در پایگاه سوم نظامی اسرائیل صورت گرفته است. 
به قول سید حسن نصر الله: بنگرید این مخوف ترین سازمان اطلاعات دنیا موصاد است. بنگرید این جیش لا یقهر است.
در این عملیات یازده سرباز اسرائیلی کشنه دو نفر به اسارت در آمدند.

ادامه دارد...



علی ::: شنبه 86/4/23::: ساعت 10:17 عصر

 نظرات دیگران: نظر



 
Yahoo mail