سفارش تبلیغ
صبا ویژن



چهار)احمدی‌نژاد دست غلامعلی‌ مجاهد را بوسید!!!

بعد از اعلام نهمین ریاست جمهوری آقای دکتر یک سفر به مشهد داشتم. همان موقع هم آقای دکتر، احتمالاً برای شکر گذاری مشهد رفتند. ساعت چهار برای زیارت حرم بودم. اطراف حرم بیشتر از حد معمول شلوغ بود. متوجه شدم که آقای دکتر برای زیارت آمدند.

از سمت صحن انقلاب به طرف ضریح نرده کشیده بودند و یه قسمت کوچک از ضریح خالی شده بود که آقای دکتر بیایند زیارت کنند و بروند. مردم دور نرده ها جمع شده بودند تا اینکه آقای احمدی نژاد آمندو بعد از سلام و صلوات مردم رفتند همان قسمت ضریح که خالی شده بود. یک مقدار که گذشت اطراف نرده ها خلوت تر شد.
 
با خودم حساب می‌کردم که آقای احمدی نژاد که برود آن قسمت برای زیارت خلوت می‌شود. چسبیدم به نرده ها که وقتی آقای دکتر رفتند جزو اولین نفرهایی باشم که به آن قسمت داخل می‌شود.

طبق معمول همیشه محافظ ها مسئله را خیلی جدی گرفته بودند. حتی داخل حرم که ورود یک دوربین عکاسی ساده هم ممنوع است.با خودم فکر می‌کردم آقای احمدی‌نژاد که دم از بین مردم بودن و مردمی بودن و این جور حرفها می‌زد پس این محافظ بازی ها چیست. همین هارا با خودم می‌گفتم که یکی از محافظ های آقای دکتر آمد جلو و به یکی از خدام گفت که (آقای دکتر می‌گه بزار بیست نفر بیان تو برای زیارت)تاکید می‌کنم با خودم ‌می‌گفتم و تاکید می‌کنم چه حرف مزخرفی با خودم می‌گفتم.

من اولین نفری بودم که رفتم تو و جای شما خالی یک پای ضریح بوسی اساسی و یک زیارت خلوت خلوت. بعد از زیارت یک کناری ایستادم که وقتی زیارت آقای دکتر زیارت تمام شد برویم و یک ابراز ارادتی بکنیم. با خودم می‌گفتم دستش را نمی‌بوسم چون معمولا دست علما را می‌بوسند. با خودم حساب کردم که شانه اش را می‌بوسم و نهایت نهایتش رو بوسی می‌کنم . 

زیارتشان که تمام شد به سمت من می‌آمدند و من به سمت‌شان می‌رفتم که نمی‌دانم چی شد یک هو سیل ملت ریختند طرفمان و آن یکی پرید روی دکتر و این یکی شوت شد اندر هوا و محافظ ها جوش آوردند و من چیزی نفهمیدم جز این‌که دکتر دستش را بلند کرد و من دستش را گرفتم و آقای دکتر دستم را بوسید و ... آقای دکتر دستم را بوسید؟!!. آقای دکتر دستم را بوسید. آقای دکتر احمدی‌نژاد چرا دستم را بوسید؟ من آقای دکتر را نبوسیدم. آقای دکتر دست من را بوسید.

 چه فکر های مزخرفی می‌کردم. با خودم می‌گفتم نهایتاً رویش را می‌بوسم. واقعا آقای دکتر دستم را بوسید؟ واقعا آقای دکتر دستم را بوسید. چرا باید دستم را می‌بوسید. واقا دستم را بوسید. بوسید. چرا؟
آنجا نه دوربینی بود و نه اصلا کسی درست و حسابی متوجه می‌شد. چرا دست من را بوسید.؟



علی ::: سه شنبه 86/4/5::: ساعت 10:0 عصر

 نظرات دیگران: نظر



 
Yahoo mail