سفارش تبلیغ
صبا ویژن



وقتی فهمیده بود که من مجاهد رو می نویسم از همون محل کارش تماس گرفته بود، می خواست با هام حرف بزنه . نمی دونم چی می خواسته بگه . خودش خیلی وقته که مجاهده . خیلی ی ی... تقریبا همه جور جهادی رو هم تجربه کرده . از جهاد کلتف ملوتوفیک . تا جهاد سایبریک . حتی جهاد توی لبنان .جهاد با نفس جهاد با درس . و ... . زنگ زده بود ولی من نبودم . هیچ وقت از خاطرات جهادش تعریف نمی کنه . هر چی هم شنیدم از این ور و اون ور بوده . شاید میخواست بگه بچه جان جهاد یعنی اخلاص مطلق نه اینکه جار بزنی من مجاهدم . تنش هم به تنه‏ی مجاهدین زیادی خورده از هادی و حسن نصر الله بگیر تا ... .شاید خواسته بگه با پای کامپیوتر نشستن و تق تق کردن آدم مجاهد نمیشه . پینه های پیشونیش و ترکشای توی دستش جهاد تعریف می کنن و کیف کتاب هاش و چشای شیمیایش جهاد نشون می دن .شایدمی خواست بگه جهاد یعنی جهد و تلاش شبانه روزی . بی وقفه . شاید می خواسته بگه که بچه جان با جهاد جهاد گفتن آدم مجاهد نمیشه .

____________________________________________
پ.ن-1:استاد دوست رفیقم که دوست استاد رحیم پورازغدی هست در احوالات استاد رحیم پور ازغدی برای دوست رفیق من تعریف می کرده که استاد رحیم پور ازغدی بعد از جنگ تحمیلی نشسته فکر کرده که خب .حالا چطوری می خوان به ما آسیب برسونن . کودتا که کردن تحریم اقتصادی که کردن جنگ تحمیلی که کردن . به این نتیجه میرسه که الان دیگه از راه شبهه های علمی و این جور خطها به ما حمله می کنن .تعریف می کنه که از اون به بعد استاد رحیم پور ازغدی شبانه روز . (شبانه روز) مشغول مطالعه و تحصیل میشه . شبا نه روز.

پ.ن-2:داداشم تعریف می کنه توی یکی از سخنرانی ها از مجاهد رحیم پور ازغدی می پرسن که چه متد مطالعه ای رو پیشنهاد می کنید . مجاهد رحیم پور ازغدی هم گفته بوده والا متد خاصی نمی خواد همون متدی رو معرفی می کنم که خدمون استفاده کردمیم . خر خونی

پ.ن-3:از همون اول هم گفتن که با حلوا حلوا گفتن دهن آدم شیرین نمیشه . با مجاهد مجاهد گفتن هم مجاهد.
جهاد سخته .
خیلی هم سخته .
خیلی خیلی هم سخته .
به خاطر همین هم ((فضل الله المجاهدین علی القاعدین اجرا عظیما))

پ.ن-4:این روزا جهاد به گردم فشار آورده . یکی اینکه ایام امتحاناتمونه . یکی اینکه برای یه اردوی جهادی آماده می شیم صحنه هایی(1-2-3-4) از این عرصه جهاد دومی .

پ.ن-5:یه هدیه ...



علی ::: یکشنبه 85/12/13::: ساعت 6:16 عصر

 نظرات دیگران: نظر



 
Yahoo mail