سفارش تبلیغ
صبا ویژن



خارج از چند حالت نیست .
یک:‏یادتون رفته که ((آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند))  دو:اون هشت سال رو نبودید  سه:تو لغت نامه ذهنت ون کلمه ای به عنوان جنگ روانی تعریف نشده .   چهار : خیلی ترسو هستید   پنج : یه جاتون سوخته .

اگه یک باشید که بهتون حق میدم این قدر به خودتون بلرزد . توصیه می کنم  نمیرید و یکی دو ماه دیگه هم زنده بمونید که  ببینید(( آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند)) .

اگه دو اید سی و سه روز رو که دیدید ؟!؟!

اگه سه این همین الان وارد کنید . ارزون ترین کم دردسر ترین دم دست ترین بی ضرر ترین نوع جنگ ؛ جنگ روانیه .

اگه چهارید که یه سر به داستان صحرای طبس بزنید . فیلم سینماییش هست . سریالش هم هست . ولی نه از اون فیلم ها و سر یال های هالیوود ی . که با این دید برید این داستان رو بخونید (این یک داستان واقعیست) یه نه اصلا برید داستان کودتای نوژه رو بخونید . و ...

ها اگه پنجید که با هات ون حرف دارم . هم من و هم شما خوب می دونیم که آمریکا اولین بارش نیست که این همه قد قد می کنه . می دونیم که اگه می تونست غلطی بکنه یک لحظه غفلت نمی کرد . همون طور که خیلی زور زد . همون طور که طبس همون طور که خلیج فارس همون طور که ... . شما دلتون نمی سوزه اما من می دونم کجاتون سوخته . شما می خواید یه نفر رو بکوبید . حالا هر طوری که بتونید . یه بار با شایعه کردن اینکه اینا از پشت کوه اومدن . یه بار با شایعه کردن اینکه اینا شب تو خواب می بینن صبح میان قانون می کنن بانکها ساعت نه . یه بار با بهونه کردن اینکه این چه دولت مسخره اییه که نمیتونه جلوی هوای سرد رو بگیره که گوجه هارو سر ما بزنه که گوجه گرون بشه که اصلا مگه برا شما فرقی می کنه گوجه کیلویی سیصد یا سه هزار ؟ مگه شما دلتون هم میسوزه  . حالا هم که این طوری .... آی این چه سیاست خارجییه که اینا دارن . ْآی امشب آمریکا حمله می کنه . آی ناوشون رسید . آی ..... .  بابا چه خبرتونه . اونجا تون سوخته چرا می خواید دور و ورتون رو هم با خودتون بسوزونید .

پ ن 1 و یعزّ من یشاء و یذلّ من یشاء (هر قدر هم که زور بزنید )
پ ن 2 فی قلوبکم مرضا فکرا بد بد نکنید اونجاشون منظورم دماغشون بود

 



علی ::: چهارشنبه 85/11/11::: ساعت 12:33 عصر

 نظرات دیگران: نظر



 
Yahoo mail